Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔

 Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔

موم بتی کے بہت سے نمونے ہیں جو ایک تاجر قیمت کے چارٹ پر پہچان سکتا ہے۔ بعد میں، ان کا استعمال تجارتی پوزیشن کھولنے کے لیے ایک اچھا لمحہ تلاش کرنے کے لیے کیا جا سکتا ہے۔ لیکن پہلے، ایک تاجر کو معلوم ہونا چاہیے کہ پیٹرن کیسا لگتا ہے اور یہ کیا کہہ رہا ہے۔ آج کے مضمون سے، آپ سیکھیں گے کہ تین اندر کے پیٹرن کی شناخت اور استعمال کیسے کریں۔

تین اندرونی پیٹرن کا تعارف

پیٹرن جس کو تین اندرونی پیٹرن کہا جاتا ہے اس کے بعد کی تین موم بتیوں پر مشتمل ہوتا ہے۔ وہ جو معلومات لے کر جاتے ہیں وہ یہ ہے کہ رجحان کی موجودہ رفتار کمزور ہو رہی ہے اور آپ توقع کر سکتے ہیں کہ قیمت مخالف سمت میں جائے گی۔

تاہم، یہ تبدیلی اکثر خاص طور پر اہم نہیں ہوتی۔ پھر بھی، آپ پیٹرن کو عام رجحان کے سیاق و سباق میں استعمال کر سکتے ہیں اور قیمتوں کو واپس لے سکتے ہیں۔

ہم دو قسم کی تشکیل میں فرق کر سکتے ہیں، تین اندر سے نیچے اور تین اندر کے اوپر کے پیٹرن۔

تین اندر نیچے پیٹرن

اس قسم کے تینوں کینڈل اسٹکس کے اندر کے پیٹرن کو اوپری رجحان کے اوپر دیکھا جا سکتا ہے۔ پہلی موم بتی جو نیچے کے اندر تینوں کو بناتی ہے وہ لمبی تیزی والی ہے۔ دوسرا معروف موم بتی سے ڈوبا ہوا ہے اور چھوٹا اور مندی والا ہے۔ آخری، تیسری موم بتی بھی مندی کی ہے لیکن اس کی بندش دوسری کینڈلز کے بند ہونے اور پہلی موم بتی کھلنے کے نیچے واقع ہے۔

Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔
تین اندر نیچے پیٹرن

اب آپ رجحان کے الٹ جانے اور قیمت گرنے کی توقع کر سکتے ہیں۔

تین اندر اپ پیٹرن

ڈاؤن ٹرینڈ کے نچلے حصے میں، آپ تین اندرون اپ پیٹرن تلاش کر سکتے ہیں۔ اس بار، پہلی موم بتی بڑی اور مندی والی ہے۔ اگلی موم بتی ایک چھوٹی سی تیزی ہے جو تشکیل میں پہلی موم بتی کے ذریعہ مکمل طور پر جذب ہوجاتی ہے۔ آخری، بلش کینڈل دوسری کینڈلز کے بند ہونے اور پہلی موم بتی کھلنے کے اوپر بند ہو جاتی ہے۔

Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔
تین اندر اپ پیٹرن

جب تین اندرونی اپ پیٹرن ظاہر ہوتے ہیں، تو آپ فرض کر سکتے ہیں کہ اپ ٹرینڈ آ رہا ہے۔

Pocket Option پر تین اندرونی پیٹرن کے ساتھ تجارت کرنا

آپ رجحان کی سمت میں ایک مختصر تبدیلی کے بارے میں معلومات کے طور پر صرف تین اندرونی پیٹرن کی ظاہری شکل کو استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ اس فارمیشن کو ٹرانزیکشن کھولنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ یہاں یہ ہے کہ کس طرح.

تین اندر نیچے کے پیٹرن کے ساتھ ایک مختصر تجارت میں داخل ہونا

بیئرش تھری انسائیڈ ڈاون پیٹرن اوپری ٹرینڈ پر ظاہر ہوتا ہے۔ اس کا تعلق ٹرینڈ ریورسل پیٹرن کے گروپ سے ہے لہذا آپ توقع کر سکتے ہیں کہ قیمت جلد ہی گر جائے گی۔

جب تشکیل میں تیسری موم بتی بند ہونے والی ہو یا جب اگلی موم بتی تیار ہونا شروع ہو تو آپ کو ایک مختصر پوزیشن کھولنی چاہئے۔

جب آپ کرنسی کے جوڑوں (CFDs) کی تجارت کر رہے ہوں تو پہلی، دوسری یا تیسری موم بتیوں کی اونچائی پر ایک سٹاپ نقصان مقرر کیا جانا چاہیے۔ یہ اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کتنا بڑا خطرہ برداشت کرنے کو تیار ہیں۔ آپشنز ٹریڈنگ کرتے وقت، پوزیشن کو کم از کم تین بار کھلا رکھیں جب تک آپ چارٹ کے ٹائم فریم کا استعمال کر رہے ہیں۔

Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔
EURJPY 5m چارٹ جس میں تین اندر نیچے پیٹرن ہیں۔

تین اندرونی اپ پیٹرن کے ساتھ ایک طویل تجارت میں داخل ہونا

تیزی کا تھری انسائیڈ اپ پیٹرن ڈاؤن ٹرینڈ کے نیچے پایا جا سکتا ہے۔ یہ رجحان کے الٹ جانے کا اشارہ کرتا ہے۔

ایک لمبی پوزیشن کھولیں جب فارمیشن میں آخری موم بتی بند ہونے والی ہو یا جب اگلی موم بتی تیار ہونے لگے۔

جب آپ CFDs کی تجارت کر رہے ہوتے ہیں، تو آپ کے سٹاپ نقصان کو فارمیشن کی پہلی، دوسری یا تیسری کینڈل کے نیچے رکھا جانا چاہیے، اس پر منحصر ہے کہ آپ کتنے خطرے کو برداشت کرتے ہیں۔ آپشنز ٹریڈنگ کرتے وقت، آپ جو چارٹ استعمال کر رہے ہیں اس کے ٹائم فریم سے کم از کم تین گنا زیادہ لین دین کو کھلا رکھیں۔

Pocket Option پر تھری انسائیڈ پیٹرن کا استعمال کیسے کریں۔
تین اندرونی اپ پیٹرن کے ساتھ AUDUSD 5m چارٹ

تین اندرونی پیٹرن پر آخری الفاظ

تین نیچے اور اوپر کے پیٹرن مسلسل تین موم بتیوں پر مشتمل ہیں۔ ان کی ظاہری شکل معمولی رجحان میں تبدیلی کا اشارہ دیتی ہے۔ آپ اسے کسی بھی مائع مارکیٹ میں تلاش کرسکتے ہیں۔

تین اندرونی نیچے کا پیٹرن ایک بیئرش فارمیشن ہے اور آنے والے نیچے کے رجحان کا اشارہ دیتا ہے۔ آپ اس کے ساتھ ایک مختصر پوزیشن کھول سکتے ہیں۔

تین اندرونی اپ پیٹرن ایک تیزی والا ہے اور یہ معلومات دیتا ہے کہ اوپر کا رجحان قریب ہے۔ لہذا، آپ اس کے ساتھ ایک طویل پوزیشن کھول سکتے ہیں.

آپ تجارت کو چھوڑنے کے بہترین لمحے کی نشاندہی کرنے کے لیے ایک اضافی طریقہ استعمال کر سکتے ہیں جیسے کہ تکنیکی اشارے، ٹریلنگ سٹاپ نقصان یا ایک مختلف کینڈل اسٹکس پیٹرن۔

Pocket Option ایک مفت ڈیمو اکاؤنٹ پیش کرتا ہے جو تین اندرونی پیٹرن کے ساتھ پہچاننے اور تجارت کرنے کی مشق کرنے کے لیے ایک بہترین جگہ ہے۔ یہ اکاؤنٹ ورچوئل کیش کے ساتھ فراہم کیا جاتا ہے تاکہ آپ اپنے پیسے کو خطرے میں نہ ڈالیں۔ تاہم، آپ کو اپنی تجارتی مہارتوں پر کام کرنے کا وقت ملتا ہے۔

مجھے یہ سن کر خوشی ہوگی کہ کیا آپ کو نیچے اور اوپر کے تینوں کے ساتھ ٹریڈنگ کا کوئی تجربہ ہے۔ کیا آپ ان سے واقف ہیں یا وہ آپ کے لیے بالکل نئے ہیں؟ مجھے نیچے تبصرے کے سیکشن میں بتائیں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!