Pocket Option پاور ٹرینڈ ٹریڈنگ کی حکمت عملی

 Pocket Option پاور ٹرینڈ ٹریڈنگ کی حکمت عملی
آن لائن الیکٹرانک کنٹریکٹ مارکیٹس نے تجارت کی دنیا کو بدل دیا۔ بہت سے لوگوں نے تیزی سے پیسہ کمانے کی امید میں تجارت کی اور بہت سے لوگ کامیاب ہو گئے۔ تاجر منافع کے لیے سیکیورٹیز خریدنے یا بیچتے ہیں۔ وہ مختلف بازاروں میں کام کرتے ہیں — اسٹاک، قرض، مشتق، اجناس، اور فاریکس دوسروں کے درمیان — اور ایک قسم کی سرمایہ کاری یا اثاثہ کلاس میں مہارت حاصل کر سکتے ہیں۔

تاجر اکثر اپنے تجزیات بھی کرتے ہیں۔ ٹریڈنگ فلور پر انفرادی طور پر شور مچانے والی پیشکشوں اور آرڈرز کے پرانے زمانے کے دقیانوسی تصورات کے باوجود، زیادہ تر تاجر اب اپنا وقت فون پر یا کمپیوٹر اسکرینوں کے سامنے گزارتے ہیں، کارکردگی کے چارٹ کا تجزیہ کرتے ہیں اور اپنی تجارتی حکمت عملیوں کو چمکاتے ہیں — کیونکہ منافع کمانا اکثر اوقات میں ہوتا ہے۔ وقت

کوئی غلطی نہ کریں، تاجر کامیابی کے لیے مختلف حکمت عملی استعمال کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آئیے RSI کی بنیاد پر "پاور ٹرینڈ" نامی حکمت عملی پر بات کریں۔ حکمت عملی تقریباً کسی بھی تجارتی پلیٹ فارم پر ٹربو آپشنز کے لیے بہترین کام کرتی ہے۔ آئیے تمام چیزوں کو تناظر میں رکھیں اور اپنی حکمت عملی کے پرزم سے مارکیٹ کو دیکھیں۔


پاور ٹرینڈ اسٹریٹیجی کے لیے ٹریڈنگ ٹولز کیسے ترتیب دیں؟

جیسا کہ اوپر ذکر کیا گیا ہے، پاور ٹرینڈ سسٹم کو صرف RSI کی ضرورت ہے۔ رشتہ دار طاقت انڈیکس (RSI) ایک تکنیکی اشارے ہے جو مالیاتی منڈیوں کے تجزیہ میں استعمال ہوتا ہے۔ اس کا مقصد حالیہ تجارتی مدت کی اختتامی قیمتوں کی بنیاد پر اسٹاک یا مارکیٹ کی موجودہ اور تاریخی طاقت یا کمزوری کو چارٹ کرنا ہے۔ اشارے کو رشتہ دار طاقت کے ساتھ الجھن میں نہیں ڈالنا چاہئے۔ Pocket Option ٹرمینل RSI کو تجارتی ٹولز کے معیاری سیٹ کے طور پر پیش کرتا ہے

۔ RSI کو فعال کرنے کے لیے، اسے دوسرے اختیارات میں سے منتخب کریں۔

RSI ایک آسکیلیٹر کے طور پر ظاہر ہوتا ہے (ایک لائن گراف جو دو انتہاؤں کے درمیان حرکت کرتا ہے) اور اس کی ریڈنگ 0 سے 100 تک ہو سکتی ہے۔ اشارے کو اصل میں J. Welles Wilder Jr. نے تیار کیا تھا اور اسے اپنی 1978 کی سیمینل کتاب "New Concepts" میں متعارف کرایا تھا۔ ٹیکنیکل ٹریڈنگ سسٹمز میں"۔ RSI کی روایتی تشریح اور استعمال یہ ہے کہ 70 یا اس سے اوپر کی قدریں اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ سیکیورٹی ضرورت سے زیادہ خریدی جا رہی ہے یا اس کی قدر زیادہ ہو رہی ہے اور اس کی بنیاد قیمت میں رجحان کو تبدیل کرنے یا اصلاحی پل بیک کے لیے ہو سکتی ہے۔ 30 یا اس سے کم کی RSI ریڈنگ زیادہ فروخت ہونے والی یا کم قیمت والی حالت کی نشاندہی کرتی ہے۔

پاور ٹرینڈ اسٹریٹیجی میں، ہم RSI کو مختلف طریقے سے استعمال کرتے ہیں۔

تاجروں نے دیکھا کہ اشارے قیمت کی نقل و حرکت کو نقل کرتا ہے: اگر اوپر کا رجحان ہے تو RSI پر سگنل لائن اوپر جائے گی۔ ریلیٹیو سٹرینتھ انڈیکس لائن کی چوٹیاں مارکیٹ کی تشریح کے لیے اضافی ٹول بناتی ہیں۔

اسٹاک یا اثاثہ کا بنیادی رجحان اس بات کو یقینی بنانے کا ایک اہم ذریعہ ہے کہ اشارے کی ریڈنگز کو صحیح طریقے سے سمجھا گیا ہے۔ مثال کے طور پر، معروف مارکیٹ ٹیکنیشن کانسٹینس براؤن، سی ایم ٹی نے اس خیال کو فروغ دیا ہے کہ اپ ٹرینڈ میں RSI پر اوور سیلڈ ریڈنگ ممکنہ طور پر 30% سے زیادہ ہے، اور RSI پر ڈاؤن ٹرینڈ کے دوران زیادہ خریدی گئی ریڈنگ اس سے بہت کم ہے۔ 70٪ کی سطح۔


پاور ٹرینڈ حکمت عملی کے ساتھ تجارت کیسے کی جائے؟

رجحان کے لیے مناسب حد سے زیادہ خریدی گئی یا زیادہ فروخت شدہ سطحوں کو استعمال کرنے سے متعلق ایک متعلقہ تصور تجارتی سگنلز اور تکنیکوں پر توجہ مرکوز کرنا ہے جو رجحان کے مطابق ہوں۔ دوسرے لفظوں میں، جب قیمت تیزی کے رجحان میں ہو تو تیزی کے سگنلز کا استعمال اور جب کوئی اسٹاک مندی کے رجحان میں ہو تو بیئرش سگنلز کا استعمال RSI کی طرف سے پیدا ہونے والے بہت سے جھوٹے الارم سے بچنے میں مدد کرے گا۔
  • نیچے سے اوپر سے RSI کے بریک آؤٹ کے دوران CALL معاہدہ خریدیں۔
Pocket Option پاور ٹرینڈ ٹریڈنگ کی حکمت عملی
  • RSI کے اوپر سے نیچے تک بریک آؤٹ کے دوران PUT معاہدہ خریدیں۔
Pocket Option پاور ٹرینڈ ٹریڈنگ کی حکمت عملی
میعاد ختم ہونا دو موم بتیوں کی تشکیل کے برابر ہے۔

آپ کسی بھی ٹائم فریم کو بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ RSI پیرامیٹرز میں کوئی تبدیلی نہیں ہے۔

تیزی کا انحراف اس وقت ہوتا ہے جب RSI ایک اوور سیلڈ ریڈنگ بناتا ہے جس کے بعد ایک اونچی کم ہوتی ہے جو قیمت میں اسی طرح کی نچلی سطح سے ملتی ہے۔ یہ تیزی کی بڑھتی ہوئی رفتار کی نشاندہی کرتا ہے، اور اوور سیلڈ علاقے کے اوپر وقفہ ایک نئی لمبی پوزیشن کو متحرک کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

بیئرش ڈائیورجن اس وقت ہوتا ہے جب RSI زیادہ خریدی ہوئی ریڈنگ بناتا ہے جس کے بعد ایک نچلی اونچائی ہوتی ہے جو قیمت پر متعلقہ اعلی بلندیوں سے ملتی ہے۔

تیزی کے انحراف کی نشاندہی اس وقت ہوتی ہے جب RSI اونچی نچلی سطح کو تشکیل دیتا ہے کیونکہ قیمت نچلی سطح پر بنتی ہے۔ یہ ایک درست سگنل تھا، لیکن جب کوئی اسٹاک مستحکم طویل مدتی رجحان میں ہوتا ہے تو انحراف نایاب ہو سکتا ہے۔ لچکدار اوور سیلڈ یا زیادہ خریدی ہوئی ریڈنگز کا استعمال زیادہ ممکنہ سگنلز کی شناخت میں مدد کرے گا۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!