Pocket Option میں فریکٹلز انڈیکیٹر کے ساتھ بائنری آپشنز کی تجارت کیسے کریں۔

 Pocket Option میں فریکٹلز انڈیکیٹر کے ساتھ بائنری آپشنز کی تجارت کیسے کریں۔

لفظ " فریکٹل " پیچیدہ ریاضی سے ہے، جہاں اسے نظریاتی جزوی جہتوں کے تصور کو فطرت میں ہندسی نمونوں تک بڑھانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

ہم اس بات پر تبادلہ خیال کرنے جا رہے ہیں کہ کس طرح ٹریڈنگ میں فریکٹلز کا استعمال کیا جائے جہاں ایک بار بار چلنے والے پیٹرن کا حوالہ دیتے ہیں جو قیمتوں میں زیادہ افراتفری کے دوران ہوتا ہے۔ لفظ "فریکٹل" کا مطلب ہے "ٹوٹا ہوا" یا "فریکٹڈ"۔ ٹریڈنگ ٹول کے طور پر، فریکٹلز انڈیکیٹر کو بل ولیمز نے متعارف کرایا تھا، جو ایلیگیٹر انڈیکیٹر کے تخلیق کار تھے۔ ولیمز فریکٹل ایک انڈیکیٹر ہے جس کا مقصد ریورسل پوائنٹس (اونچائی اور نیچی) کا پتہ لگانا اور انہیں تیروں سے نشان زد کرنا ہے۔ اوپر فریکٹلز اور ڈاون فریکٹلز کی مخصوص شکلیں ہوتی ہیں۔ ولیمز فریکٹل انڈیکیٹر صارفین کو یہ تعین کرنے میں مدد کرتا ہے کہ قیمت کس سمت بڑھے گی۔ ولیمز Alligator اور Fractals کے اشارے ایک ساتھ استعمال کرنے کی تجویز کرتے ہیں۔ ایک لمبا سگنل ہو گا اگر فریکٹل ایلیگیٹر کے دانتوں کے اوپر ہو اور ایک چھوٹا سگنل ہو گا اگر فریکٹل مگرمچھ کے دانتوں کے نیچے ہو۔

فریکٹلز انڈیکیٹر ہمارے تجارتی پلیٹ فارم پر معیاری آتا ہے۔Pocket Option Terminal فریکٹل انڈیکیٹر ڈاؤن لوڈ چلانے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ یہ آپ کے لیے پہلے سے موجود ہوگا۔

پہلا قدم جو آپ کرنے جا رہے ہیں، یقیناً، ان اہم اشاریوں کو اپنے چارٹ پر پھینک دیں۔

اس کا مطلب ہے کہ تاجروں کو پیٹرن تلاش کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ چارٹ پر اشارے کا اطلاق کریں، اور سافٹ ویئر تمام نمونوں کو نمایاں کرے گا۔ ایسا کرنے پر، تاجروں کو ایک فوری مسئلہ نظر آئے گا: یہ پیٹرن اکثر ہوتا ہے۔


ظاہری شکل اور ترتیب

فریکٹلز نیچے یا اوپر کی نشاندہی کرتے ہیں۔ بنیادی فریکٹل انڈیکیٹر بہت کم از کم 5 سلاخوں پر مشتمل ہوتا ہے۔ لہذا، جب آپ یہاں ایک فریکٹل کو دیکھتے ہیں تو اس کے ظاہر ہونے کے لیے کیا ہوا ہو گا:
Pocket Option میں فریکٹلز انڈیکیٹر کے ساتھ بائنری آپشنز کی تجارت کیسے کریں۔
یہاں جو کچھ ہو رہا ہے وہ یہ ہے کہ فریکٹل پچھلے فریکٹل سے ایک نئی اونچائی بناتا ہے اور اس لیے موم بتیوں پر فریکٹل ظاہر ہوتا ہے۔


Fractals کا استعمال کیسے کریں؟

یہ وہ جگہ ہے جہاں تمام جادو ہوتا ہے۔ فریکٹلز کو دوسرے اشارے یا تجزیہ کی شکلوں کے ساتھ مل کر استعمال کیا جاتا ہے۔ فریکٹلز کے ساتھ استعمال ہونے والا ایک عام تصدیقی اشارے ایلیگیٹر ہے۔ یہ ایک ٹول ہے جسے متعدد حرکت پذیری اوسط کا استعمال کرکے بنایا گیا ہے۔ نیچے دیے گئے چارٹ پر ایک طویل مدتی اپ ٹرینڈ ہے جس کی قیمت بنیادی طور پر ایلیگیٹر کے دانت (درمیانی حرکت کی اوسط) سے اوپر رہتی ہے۔ چونکہ رجحان بڑھ رہا ہے، خرید سگنلز پیدا کرنے کے لیے تیزی کے سگنل استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ سسٹم اندراجات فراہم کرتا ہے، لیکن خطرے کو کنٹرول کرنا تاجر پر منحصر ہے۔

فریکٹلز کو اکیلے تجارتی نظام یا حکمت عملی کے لیے استعمال نہیں کیا جانا چاہیے۔ اسے دوسرے اشارے، oscillators اور ٹولز کے ساتھ ملا کر استعمال کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔
  • سب سے پہلے، ایک سمت میں بہت سے فریکٹلز رجحان کی مضبوطی کی نشاندہی کرتے ہیں۔ دوسرے الفاظ میں، "تیر" آپ کو ایک حوالہ دیتے ہیں جس پر آپ پوزیشن کھول سکتے ہیں۔
  • دوم، اشارے چوٹیوں کے لیے بہت اچھا ہے۔ لہذا، فریکٹلز پر توجہ دیتے ہوئے، آپ ڈبل ٹاپس، ڈبل نیچے، سر اور کندھوں وغیرہ کی شناخت کر سکتے ہیں۔
  • سوم، فریکٹل موجودہ رجحان کے الٹ جانے کی نشاندہی کر سکتا ہے۔


فریکٹل حکمت عملی پر تجارت

اگرچہ فریکٹلز کو اکیلے استعمال کرنے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے، کچھ تاجر اسے ٹربو رجیم کے لیے لاگو کرتے ہیں تاکہ کم از کم میعاد ختم ہونے کے ساتھ بڑی تعداد میں معاہدے خرید سکیں۔

حکمت عملی آسان ہے:
  • کال آپشن خریدا جاتا ہے اگر قیمت آخری اپ فریکٹل سے زیادہ ہو۔
Pocket Option میں فریکٹلز انڈیکیٹر کے ساتھ بائنری آپشنز کی تجارت کیسے کریں۔
  • PUT آپشن، اس کے برعکس، اس وقت خریدا جانا چاہیے جب قیمت آخری لوئر فریکٹل سے نیچے آجائے۔
Pocket Option میں فریکٹلز انڈیکیٹر کے ساتھ بائنری آپشنز کی تجارت کیسے کریں۔
میعاد ختم ہونے کی مدت کم از کم ہے - ایک موم بتی کی تشکیل کا وقت۔

طویل مدتی فریکٹلز کی سمت میں قلیل مدتی فریکٹلز کی تجارت کریں۔ بڑے اپ ٹرینڈز کے دوران طویل تجارتی سگنلز پر توجہ مرکوز کریں اور بڑے نیچے کے رجحانات کے دوران مختصر تجارتی سگنلز پر توجہ دیں۔

فریکٹلز پر مزید سفارشات:
  • فریکٹلز کو دوسرے اشارے یا حکمت عملیوں کے ساتھ بہترین طریقے سے ملایا جاتا ہے۔ تنہائی میں ان پر بھروسہ نہیں کیا جانا چاہئے۔
  • فریکٹلز پیچھے رہ جانے والے اشارے ہیں۔
  • چارٹ کا دورانیہ جتنا طویل ہوگا، الٹ پلٹ اتنا ہی قابل اعتماد ہوگا۔ یہ نوٹ کرنا بھی ضروری ہے کہ وقت کی مدت جتنی لمبی ہوگی، سگنلز کی تعداد اتنی ہی کم ہوگی۔
  • ایک سے زیادہ ٹائم فریموں میں فریکٹل پلاٹ کریں۔
جب دوسرے اشارے اور تکنیکوں کے ساتھ مل کر استعمال کیا جائے تو فریکٹلز مفید ٹولز ہو سکتے ہیں۔ فریکٹلز کو بہت سے مختلف طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے، اور ہر ایک تاجر کو اپنی مختلف حالتیں مل سکتی ہیں۔ ایلیگیٹر انڈیکیٹر کا استعمال ایک آپشن ہے، اور دوسرا فبونیکی ریٹریسمنٹ لیولز کا استعمال کرنا ہے۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!