کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟

منافع بخش آپشنز ٹریڈنگ کو برقرار رکھنے کے اہم طریقوں میں سے ایک منی مینجمنٹ ہے۔ آپ نقصانات کو کم کرنا اور اپنی جیتنے والی تجارت کو بڑھانا چاہیں گے۔ اس طرح، جیتنے والے ہارنے والے تجارت کو پورا کر دیں گے اور آپ کو کچھ منافع کے ساتھ چھوڑ دیں گے۔

لیکن جب آپ کو نقصان ہوتا ہے تو، بقیہ سرمائے کو ظاہر کرنے کے لیے اپنی ٹریڈنگ کو ایڈجسٹ کرنا طویل مدتی تجارت کے لیے بہت ضروری ہے۔ کامن سینس یہ بتاتی ہے کہ آپ نقصان کے بعد تجارت پر جو رقم رکھتے ہیں اسے کم کرتے ہیں۔ لیکن ایک حکمت عملی اس کے برعکس مشورہ دیتی ہے۔ یہ Martingale کی حکمت عملی ہے۔

Martingale حکمت عملی کیسے کام کرتی ہے؟

Martingale حکمت عملی کا تقاضہ ہے کہ آپ اپنی شرط کی رقم میں اضافہ کریں چاہے آپ ہار جائیں۔ یعنی، اگر آپ کسی تجارت میں کھوتے ہیں، تو آپ اگلی تجارت پر جو رقم لگاتے ہیں وہ آپ کی کھوئی ہوئی رقم کا کثیر ہونا چاہیے۔ اگر آپ دوبارہ ہار جاتے ہیں، تو اپنی سرمایہ کاری میں اضافہ کریں جب تک کہ آپ کو آخر کار جیتنے والی تجارت نہ مل جائے۔ ایک بار جیتنے والی تجارت حاصل کرنے کے بعد، ابتدائی چھوٹی سرمایہ کاری کے ساتھ دوبارہ شروع کریں۔

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟

Martingale کی حکمت عملی کیسے کام کرتی ہے؟ ہارنے کے بعد بھی اپنا حصہ بڑھانے کا کیا فائدہ؟ Martingale پریکٹیشنرز کا استدلال ہے کہ اگر آپ بالآخر جیتنے والی تجارت کو نشانہ بناتے ہیں، تو یہ گزشتہ تجارت میں ہونے والے نقصانات کو پورا کرنے کے قابل ہو جائے گا۔

Martingale مبشرین دیکھیں آپشنز ٹریڈنگ جیسے بیٹنگ۔ ہر تجارت میں جیتنے یا ہارنے کے 50/50 امکانات ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، ایسا کوئی طریقہ نہیں ہے کہ آپ کے پاس لامحدود ہارنے کا سلسلہ ہو۔ مزید یہ کہ، آپ کی تجارت کی تعداد کے ساتھ ہارنے کا امکان کم ہو جاتا ہے۔

کیا Martingale کو عملی طور پر آپشنز ٹریڈنگ پر لاگو کیا جا سکتا ہے؟

امکان بمقابلہ نفسیات

اگر آپ مارنگیل حکمت عملی کو ممکنہ نقطہ نظر سے دیکھتے ہیں تو یہ آپشنز ٹریڈنگ میں کام کر سکتی ہے۔ ہر تجارت میں جیتنے یا ہارنے کے 50/50 امکانات ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، اس کے لگاتار کئی سودے کھونے کا امکان نہیں ہے۔

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟

ہر تجارت میں جیتنے یا ہارنے کے 50/50 امکانات ہوتے ہیں دوسری طرف، اگر آپ اس حکمت عملی کو نفسیاتی نقطہ نظر سے دیکھتے ہیں تو یہ آپشن ٹریڈر کے لیے ممکنہ طور پر منی مینجمنٹ کی بدترین حکمت عملی ہے۔

کوئی بھی پیسہ کھونا نہیں چاہتا۔ اور جب کہ ایک تاجر ابتدائی چند تجارتوں میں تھوڑی مقدار کھونے میں آسانی محسوس کر سکتا ہے، نقصانات کے جمع ہونے پر خوف پیدا ہو سکتا ہے۔

اس کے برعکس، پہلی چند تجارتیں جیتنا تاجر کو حوصلہ دے سکتا ہے۔ تاہم، بعد کی تجارتوں میں ایک ہی بڑا نقصان چھوٹے جیتنے والوں کے تمام منافع کو ختم کر سکتا ہے۔

طویل مدتی منافع ممکن نہیں ہے۔

Martingale حکمت عملی کے کام کرنے کے لیے، آپ کو اپنے اختیار میں بہت زیادہ سرمائے کی ضرورت ہوگی۔ اس کے باوجود، آپ نقصانات کو پورا کرنے کے لیے جیتنے والی تجارت پر اعتماد کر رہے ہیں۔ ہو سکتا ہے آپ کے شروع میں ہی جیتنے والی تجارت ہو۔

لیکن مستقبل میں تجارت کو کھونے سے آپ کے اکاؤنٹ سے بہت بڑا حصہ نکل سکتا ہے۔ دوسری طرف، جیتنے والی تجارت پہلے کی تجارتوں میں ہونے والے نقصانات کو پورا کر سکتی ہے۔ تاہم، جو بھی منافع بچا ہے اس ایک تجارت میں آپ کی بھاری سرمایہ کاری کا جواز پیش کرنے کے لیے بہت کم ہو سکتا ہے۔

اس بات کی کوئی گارنٹی نہیں ہے کہ آپ آخرکار ایک جیتنے والی تجارت کو نشانہ بنائیں گے۔

اگرچہ Martingale کے حامیوں کا استدلال ہے کہ لامحدود تعداد میں تجارت کھونے کا کوئی امکان نہیں ہے، لیکن پھر بھی اتنا زیادہ نقصان کرنا ممکن ہے کہ آپ کا اکاؤنٹ مکمل طور پر ختم ہو جائے۔

جیتنے والی تجارت کو مارے بغیر۔ یہاں تک کہ اگر آپ کو جیتنے والی تجارت ملتی ہے، تو یہ پچھلے نقصانات کو پورا کرنے کے لیے کافی نہیں ہو سکتا ہے یعنی آپ کے اکاؤنٹ کو نقصان ہوا ہوگا۔ وقت گزرنے کے ساتھ، آپ کو معلوم ہو سکتا ہے کہ آپ کا اکاؤنٹ آہستہ آہستہ ختم ہو رہا ہے جب تک کہ اس کا صفایا نہ ہو جائے۔

بطور تاجر آپ کا پہلا مقصد آپ کے پیسے کی حفاظت کرنا ہے۔

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟
ایک تاجر کے طور پر آپ کا پہلا مقصد آپ کے پیسوں کی حفاظت کرنا ہے آپشن ٹریڈر کے طور پر، آپ پیسہ کمانے کے لیے اپنا پیسہ استعمال کر رہے ہیں۔ آپ کا مقصد پیسہ کھونا نہیں ہے۔

بہت سے کامیاب تاجر اس بات پر متفق ہیں کہ پیسہ کمانے کے لیے، آپ کو پہلے اپنے پاس جو بھی پیسہ ہے اس کی حفاظت کرنی چاہیے۔ دوسری طرف Martingale سسٹم آپ کو مشورہ دیتا ہے کہ آپ اپنے پیسے کے ایک اچھے حصے پر شرط لگائیں امید ہے کہ آپ آخر کار پیسہ کما لیں گے۔

آخر میں، ہو سکتا ہے کہ آپ اپنے پورے اکاؤنٹ کو ایک ہی ہارنے والی تجارت پر لگا دیں جس سے آپ کا اکاؤنٹ ختم ہو جائے گا۔

کیا آپ اپنے Pocket Option اکاؤنٹ میں تجارت کرنے کے لیے Martingale حکمت عملی کو لاگو کر سکتے ہیں؟

فرض کریں، آپ نے نیچے کے رجحان کی نشاندہی کی ہے اور Martingale حکمت عملی کو استعمال کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہر موم بتی 5 منٹ کے وقفہ کی نمائندگی کرتی ہے۔ آپ 2 منٹ کی فروخت کی تجارت میں داخل ہونے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

آپ کی حکمت عملی میں لگاتار 3 بیئرش کینڈلز کے لیے سیل ٹریڈز کرنا شامل ہو سکتا ہے پھر یہ دیکھنا کہ آیا وہ جیتنے والی تجارتیں کرتی ہیں یا نہیں۔ اگر وہ سب پیسہ کماتے ہیں، تو آپ 3 مزید سیل ٹریڈز پر اپنی تجارتی رقم میں اضافہ جاری رکھ سکتے ہیں۔

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟
Martingale کی حکمت عملی نظریہ میں، حکمت عملی کام کر سکتی ہے۔ تاہم، آپ یہ اندازہ نہیں لگا سکتے کہ مستقبل میں مارکیٹ کیسی ہوگی۔ کسی واقعہ یا خبر کے جواب میں رجحان اچانک پلٹ سکتا ہے۔

مارکیٹوں میں ایک ہی تبدیلی کا مطلب ہو سکتا ہے کہ آپ وہ تمام رقم کھو دیں گے جو آپ نے ایک تجارت میں لگائی تھی۔ مجموعی طور پر، جب آپشنز ٹریڈنگ پر لاگو ہوتا ہے تو Martingale حکمت عملی ایک بہت بڑا خطرہ رکھتی ہے۔

آپشنز ٹریڈنگ میں Martingale حکمت عملی کو لاگو کرنے کے لیے تجاویز

اپنے Pocket Options اکاؤنٹ میں Martingale حکمت عملی کو لاگو کرنا کسی بھی طرح سے ناممکن نہیں ہے۔ تاہم، ہر تجارت پر بڑی مقدار میں پیسے کا خطرہ مول لینے کے بجائے، آپ ایک سادہ تجارتی نظام اپنا سکتے ہیں۔ یہ اس طرح جاتا ہے۔

ایک مقررہ رقم رکھیں جو آپ ایک مخصوص سائیکل کے لیے تجارت کریں گے۔

ٹریڈنگ کی رقم کو مسلسل بڑھانے کے بجائے، آپ اپنے اکاؤنٹ کا صرف ایک چھوٹا سا حصہ استعمال کرنے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، آپ ٹریڈنگ کے ایک چکر کے لیے صرف $200 کا خطرہ مول لینے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔

اسے پہلی تجارت کے لیے $50، دوسرے کے لیے $70 اور تیسرے کے لیے $80 میں تقسیم کیا جا سکتا ہے۔ نوٹ کریں کہ $200 آپ کے اکاؤنٹ کے کل بیلنس کا ایک حصہ ہے۔ اس کے علاوہ، آپ اس رقم کو صرف اس وقت تک تجارت کریں گے جب تک کہ یہ ختم نہ ہوجائے۔

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟

ایک سائیکل میں تجارت کے لیے زیادہ سے زیادہ رقم مقرر کریں اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ میرا اصطلاح سائیکل سے کیا مطلب ہے، تو یہ ایک مقررہ وقت ہے۔ مثال کے طور پر، نیچے کے رجحان میں، آپ رجحان کے ساتھ تین بیئرش کینڈلز کی تجارت کرنے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔

سائیکلوں کے بارے میں ایک عام خصوصیت یہ ہے کہ جب قیمت ایک سائیکل میں داخل ہوتی ہے، تو رجحان کے الٹ جانے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ تاہم، آپ نہیں جانتے کہ ایسا کب ہوگا۔ لہذا آپ کا مقصد سائیکل چلانا ہے اور رجحان کے آخر کار الٹ جانے سے پہلے زیادہ سے زیادہ منافع کمانا ہے۔

مثال کے طور پر، اگر قیمت سپورٹ یا مزاحمتی سطح تک پہنچ جاتی ہے، تو آپ اس کی حد، معکوس یا پیش رفت کی توقع کرتے ہیں۔ آپ کو صرف یہ نہیں معلوم کہ کب۔ لیکن چونکہ آپ نے مزاحمت/سپورٹ لیول کی نشاندہی کر لی ہے، اس لیے آپ مارکیٹوں کی سمت کو جانچنے کے لیے Martingale سسٹم کا استعمال کر سکتے ہیں۔

سرمایہ کاری کی چھوٹی مقدار کے نتیجے میں تجارت کھو سکتی ہے۔ لیکن جب تک آپ بڑی مقدار میں سرمایہ کاری کر رہے ہوں گے، آپ مارکیٹ کی سمت کا تعین کر چکے ہوں گے۔

آپ طویل تجارت کے لیے Martingale سسٹم استعمال کر سکتے ہیں۔

اگر آپ زیادہ دیر تک پوزیشن پر رہنے کو ترجیح دیتے ہیں، تو مارنگیل سسٹم مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ آپ 3 مختلف تجارتوں میں داخل ہونے کا فیصلہ کر سکتے ہیں۔ صبح، دوپہر اور شام میں.

کیا Martingale کی حکمت عملی Pocket Option ٹریڈنگ میں منی مینجمنٹ کے لیے موزوں ہے؟
طویل پوزیشنوں کے لیے Martingale کا استعمال صبح کی تجارت کو بنیادی طور پر مارکیٹوں کو جانچنے کے لیے استعمال کیا جائے گا اور اس لیے تھوڑی رقم کی ضرورت ہوگی۔

بازاروں کے رجحان کی تصدیق کے لیے دوپہر کی تجارت کا استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر دونوں جیت جاتے ہیں، تو آپ شام کی تجارت میں اسی طرح داخل ہو سکتے ہیں جس طرح آپ نے صبح اور دوپہر کی تجارت کی تھی۔

اس حکمت عملی کے کئی فوائد ہیں۔ ایک یہ کہ آپ کے پاس اپنی تجارت کی کامیابی کی بنیاد پر مارکیٹوں کا تجزیہ کرنے کے لیے زیادہ وقت ہے۔ دوسرا، یہ آپ کو تھوڑی مقدار میں مارکیٹ کی سمت جانچنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس طرح، آپ کو جیتنے والی تجارت کرنے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔

اگرچہ میں Martingale حکمت عملی کو استعمال کرنے کا مشورہ نہیں دوں گا، لیکن اس کی خوبیاں ہیں۔ اسے صرف اس صورت میں استعمال کریں جب آپ کے پاس پیسے کے انتظام کی ایک مناسب حکمت عملی ہو (کسی کو کبھی بھی اپنے اکاؤنٹ کے ایک بڑے حصے کو ایک ہی تجارت پر خطرے میں نہیں ڈالنا چاہیے)۔

اس کے علاوہ، اس حکمت عملی کو لاگو کرتے وقت لچک کی ضرورت ہوتی ہے ورنہ آپ ایک ہی تجارت پر اپنی ساری رقم کھو سکتے ہیں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!